larssonulrika

Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Glad alla hjärtans dag eller vad man säger:D<33
Och tyvärr har jag ingen dejt idag haha;) nerå istället kanske tjejerna ska komma hit och ha en liten spel kväll haha, eller så är vi hos nån annan;)
Lova hade iallfall förslag att vi skulle ha det på torsdag när mamma och pappa har åkt till dalarna för då är det inte så proppat med folk här hemma men får se:)

Igår till idag sov jag hos rebecca:)<3 och hon följde med och kollade på min träning efter skolan sen så var vi hos bati ett tag och kollade film. kulkul:) sen missade vi bussen (eller rebecca hade kollat på tabellen från förra året) så vi fick gå hem till mig i kylan för att hämta sovkläder, sen gick vi hem till rebecca och käkade lite sen blev det tv och sova!:)

Och nu sitter jag och lyssnar på lite musik och väntar på att ellinor ska komma hem så vi kan ut och springa lite, kallt men skönt;) det behövs verkligen nu, har itne rört mig riktigt på ett tag känns det som. Hur blev det med att springa MINST en gång i veckan med rebecca?(A) haha:)

Hoppas alla får en bra dag:)!


Förlåt för gammal bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: