larssonulrika

Träning

Kategori: Allmänt

Efter jag käkat drog jag med becca ut på en springtur i vilsta rundan, typ 4 km tror jag vi har kommmit fram till att den är.
Sen gick hon och jag och satte oss i lilla vilsta för snabb stretching sen satte vi oss på bänkarna och pratade.

Tiden bara flög iväg då;P riktigt skönt var det, och träningen gick riktigt bra, det var riktigt skönt faktikst.

Förövrigt är jag på riktigt bra humör, det är såhär det ska vara! haha inte till så mkt anledning då med ändå, du ser det ljust ut för oss för huset, vi har lagt bud och ligger högst , så nu är det bara hoppas!

Kommentarer

  • S säger:

    Gud vad kul Ullis! Hoppas ni får er efterlängtade villa nu då :) synd att det är så långt ut bara :( <3

    2009-08-27 | 12:32:55
    Bloggadress: http://saralanninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här: