larssonulrika

År 2010

Kategori: Allmänt

nu om ett år kommer jag snart börja gymnasiet, redan ha valt en linje vilket jag inte vet nu vad det kommer bli. Kommer fundedra mycket på om man kommer hitta någon kompis, kanske hamnar med någon man känner eller så. Det här året kommer gå fort, det vet jag.

Sista året med klassen nu, känns lite jobbigt har liksom gått med de flesta ifrån 6års t.o.m några från dagis och har liksom nästan setts varje skoldagar i 10 år kommer det bli. Kommer kännas tomt.

Och inte kommer jag ha mina tjejer där i min skoldag som har betytt så mycket för mig, dagarna blir liksom så mycket roligare och går snabbare.

  





Finns så många minnen med alla oss.


Ska bli kul och se vad som händer

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    vad som än händer så ska vi fortsätta vara. skit it ifall vi går olika håll, vi ska va och that´s it! <333333

    2009-08-18 | 15:32:44
    Bloggadress: http://rottenapple.blogg.se/
  • din elina säger:

    Tänkte faktiskt på det här idag.. jag vill inte att alla ska splitras, visst vi kommer väl ses ibland men inte på samma sett.. jag villl inte! vill bara inte:(<333 tiden kommer rusa iväg de håller jag med dig om

    2009-08-18 | 15:53:14
    Bloggadress: http://elinaneumanfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: