larssonulrika

Var glad för det du har

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen efter att bott några dagar hos emma, har varit kul.

Under påsken kom jonas, tessa, joppe och mormor hit och vi åt mat, senare när de flesta hade gått hem så åkte jag och ellinor på en cykeltur med emma, elina mötte även upp oss senare. sen följde emma med hit och vi spelade hennes älsklings spel - phase. Sen åkte jag hem till henne och sov där över natten.

På morgonen chillade vi bara och kollade på massa sex and the city avsnitt, sedan blev det fix och vidare till djurgården där vi träffade folk och grillade, kunde inte blivit så mycket bättre för solen var även framme.

Och nu ser det ut som om jag ska börja fixa mig och träffa anna (: vet inte om tove kanske också skulle vara med. kul blir det nog iallfall.

Imorgon börjar jag och emma hårt!
utan godis och allt, sedan träna lite mera, börjar imorgon med att hon och jag ska ut och gå.
Då är det väl bäst om man äter upp påskäggen idag;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: