larssonulrika

Skön dag (:

Kategori: Allmänt

idag var det skola som vanligt, men sjuukt skönt att det var sista skoldagen innan lovet !

Sedan efter så var jag med rebecca och johan hos becca. vi kollade typ bara filmer och så, riktigt kul faktiskt.

Sedan sa vi hejdå till johan och åkte och mötte matilda och cyklade på stan för vi hade tänkt bowla och äta, men när vi kommer till bowling står det att det är 18års gräns från klockan 6, jahap då var det bara att sitta och vänta på anna som skulle äta med oss. sedan åt vi på american pizza, mums!

Sen fick jag sällskap hem av becca och anna som var här ett tag :)

Imorgon vet jag faktikst inte riktigt vad jag ska göra en, eller lite planer kanske jag har ska nog ut och gå en sväng med anna iallfall under dagen:)

nu lägger jag upp en bild bara för att rebecca ska klaga att jag aldrig lägger in bilder på mig

Kommentarer

  • DIza säger:

    du är så sjukt söt gumman! :O<3

    2009-04-04 | 17:11:47
    Bloggadress: http://dizaoliveskog.blgg.se
  • Jonathan säger:

    söting <3

    2010-07-07 | 00:50:58

Kommentera inlägget här: