larssonulrika

Moppe dag

Kategori: Allmänt

idag i skolan hade vi moppe dag typ tills lunch, började med att vi fick lyssna på typ några poliser och sen 2 st killar från fordons programmet, inte så jätte kul för att man inte kunde sitta still på stolar som man typ gled av från.
Aja, sen så gick vi för att läsa några papper och togs in 3 och 3 och man skulle typ testa åka moppe fast i ett slags tv spel, kan säga att det gick helt okej, var iaf bäst ifrån min grupp:D, men jag körde in i en bil tillslut.

Sen drog vi ut för att köra riktig moppe i en bana. det var riktigt kul! så nu är jag fett pepp på att skaffa, men jag vet inte om jag vill ha eu moppe lr inte, känns så jobbigt att skaffa "körkort" men då får man ju iallfall åka på vägarna.  Banan var helt okej, fast det gick lite segt för det var så lätt att man åkte för snabbt.

Sen efter lunch hade jag bara en lektion sen sluta jag. Och nu väntar jag på att vi ska på utvecklings samtal
hejdåå

Kommentarer

  • SEBBESAKLART säger:

    Skaffa eu, du tjänar på det. Då har du regler och allt för bil, trots allt samma regler. Allt som skiljer är motoväg, lite vikter och släp. Samt att är du van att köra på vägen, tro mig det känns så säkrare på bil sen. Och jag har nog en moppe till salu ;) Haha, fast blir nog i höst då jag kan behöva den typ en gång i veckan under början av sommaren >.< Men jag rekommenderar eu iaf, anser det är bättre (:

    2009-04-22 | 18:23:29
    Bloggadress: http://ettkommasexettatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: