larssonulrika

Uppe med tuppen

Kategori: Allmänt

Vaknade ganska nyss och kom på att i fredags sa alan att jag ska börja leta efter ny musik till ett nytt program, och han började prata om nån känd kines som hette veronica m... nåt, som spelade fiol men eftersom jag inte riktigt vet vad hon heter så är det ganska svårt att lyssna på hennes låtar:P

Jag vet inte vad jag vill ha för slags musik, nån som har något förslag, snälla?=)



Igår blev det maraton tittning på oth:P hah ne men runt klockan 1 så stängde jag av och kröp ner för att sova, såklart så vaknar man tidigt ändå så jag kommer nog vara lite trött idag kanske;P

Kommentarer

  • Jonas säger:

    hardstyle ofc! xD

    2008-09-22 | 17:32:11
  • Jonas säger:

    klart man kan ;) hoppa i takt me musiken ;D

    2008-09-25 | 20:49:51

Kommentera inlägget här: