larssonulrika

Tiden går så snabbt

Kategori: Allmänt

Fredag, gud så snabbt tiden går, hela den här veckan har gått på en sekund typ:P

Skolan idag började med SO, där vi fick våran hemtenta... jobbigt! Sedan blev det bussen till ungdoms mottagningen med klassen, haha lite rolig film de visade:P sylväster hahah!  sen till matteläx förhöret o spanska glosorna sedan slut=)
Då drog jag och rebecca hem till matilda tillsammans med henne där vi inte gjorde så mycket:P
Och nu sitter jag hemma och väntar på mat! det skulle vara riktigt gott med en pizza känner jag hahha, men det kan jag ju drömma om(:

jag har börjat om att kolla på one tree hill avsnitten, de är såå bra:D det lär ju ett tag tills jag hinner ikapp med de avsnitten som visas på tv:P  Det är så mysigt att stänga in sig och komma in i deras värd och jag verkligen bara älskar det:D Förut har jag alltid tyckt att o.c är bäst, men nu vet jag faktikst inte båda är ju bara så bra=)

Nu ska jag ringa pappa o be snällt om pizza hahaxD

Kommentarer

  • matilda säger:

    hahaha sylvester ;)

    2008-09-24 | 16:53:57

Kommentera inlägget här: