larssonulrika

Hej igen

Kategori: Allmänt

Det känns som om det var ett bra tag sen jag skrev här, men jag har varit så trött för att skriva och det känns som om jag ändå inte har något att skriva om. Men vi får väll se om  det blir någon förbättring med det.

Hösten är här känner jag, usch och fy! jag hatar det lilla duggregnet och fuken i luften och att tänka så mycket på vad man ska ha på sig för att inte frysa, jag känner redan att jag längtar efter nästa sommar. Fast vintern ska faktiskt bli ganska mysig, att åka iväg till västerås med Lova och matilda och leta julklappar i lagerhouse och lyssna på absolute christmast i bilen på vägen hem när det är mörkt och snöar.

På måndag är det friluftsdag i ekängen med skolan.
Onsdag-skolfoto
Och på Fredag åker jag upp till stockholm och stannar där tills på söndag=) jag åker med lova och hennes mamma och vi övernattar hos hennes morfar:) Har inte så mycket pengar att shoppa för men antingen så får jag kolla runt eller så får jag försöka flörta med mamma att få pengarna lite tidigare=)

Nu är jag så trött så att det känns som om jag sover när jag skriver, godnatt!

Kommentarer

  • Lovis säger:

    hahah oj förlåt :O trodde det var från jonas :P jag längtar också :D massoooooooor <3 hahahah fett mys

    2008-09-09 | 18:38:55
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/
  • Lovis säger:

    det är klart jag kan men precis ALLA får ju inte plats ;) <3 hahah

    2008-09-11 | 16:59:34
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/
  • tilda säger:

    klart vi ska till lagerhaus åh längtar!

    2008-09-11 | 17:04:18

Kommentera inlägget här: