larssonulrika

:*

Kategori: Allmänt

Jag är så tom på nått sätt, jag är lycklig och det finns så himla mycket som jag vill säga men jag tror jag håller det till mig själv haha:D

Hela helgen har vart bra. har  varit trött så det har mest varit massa mys=)

igår till rummet köppte jag:
spegel
slrovbord
papperskorg
korgar till bokhyllan
tavla
blomma+vas
gardiner
matta


Och det som är kvar är:
bordslampa
taklampa
påslakarn
lite dekorationer
pennhållare eller va det heter


Men lampor och påslakarn blir nog köppt lite senare idag när mamma slutat jobba=) jag ska föröska ta kort o visa hur det blivit, men jag varnar er, det ser ganska likt tessas när hon hade det här rummet:P
Det enda som skiljer är typ gardinerna tavlan o spegeln:P

den här veckan känner jag på mig kommer bli bra, och hoppas att den går snabbt:P sen nästa veckan är det prao så mån-ons så ska jag och rebecca underhålla gammlingar hahha:D sen de två andra dagarna ska vi vara på stahre o jobba;P det enda jobbigt med det är att börja så tidigt på morgonen=)

Jag älskar er, ni vet vilka ni är
tack för att ni glädjer upp min dag:D

Dagens: akon-right now / dre feat chris brown-erased

Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: