larssonulrika

Tjejkväll!

Kategori: Allmänt

igår var det tjejkväll då, fast utan malin som inte kunde:( eller halva kvällen var iallfall en tjejkväll:P

vi alla möttes hos elina och vi tog oss tillsammans ner på stan för att äta på ming:P haha mätt kan jag ju säga att jag blev haha kände mig helt proppfull under hela kvällen.
Sen gick jag och rebecca hem till elina igen för att hämta våra cyklar medans de andra gick direkt till matilda. vi tog det bara lite lugnt där och lyssnade på musik och pratade.
Sedan så plingade det plöttsligt på dörren och där rikard och willy stog haha:p efter ett tag kom de andra som de va med också fast de stannade inte så länge. vi spelade typ bara guitar hero och kollade tv=) sen när de gick så började vi göra oss iordning för att sova och flumma lite:Dhahah

kul kväll tjejer<3 (:

och nu sitter jag här och ska nog snart ta på mig tränings kläder och sen cykla iväg för att möta emma :)

Bara en skol vecka kvar tills lovet:D:D!!!

Kommentarer

  • lova (: säger:

    riktigt kul kväll ;D haha jah och snart fyller jag år (6) <3

    2008-10-18 | 22:47:38
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: