larssonulrika

slapp dag

Kategori: Allmänt

Vaknade hos rebecca imorse:) vi har bara tagit det lugnt under dagen, vi har legat och kollat på två filmer. 10 orsaker att hata dig och world trade center, mys!

Igår så skulle jag och rebecca vart med bati och lukas egentligen men vi skippade det eftersom jag skulle ha träning och vi skulle inte då hunnit vara så länge, och då bestämde vi med matilda att vi skulle gå och kolla på partik 1.5 men där dök killarna upp ändå så då va vi med de asså;P
Filmen var bra tycker jag (:

Imorgon är det Halloween då, får se om jag kanske skulle ta och vara med matilda och fira då , haha=)

Nu funderar jag på om jag ska krypa ner och sätta på ännu en till film haha(:

Kommentarer

  • matilda säger:

    svar: haha men den är ju snygg :) och alla säger att den är bra så, okej gracias<3

    2008-10-30 | 20:29:40
    Bloggadress: http://tornqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: