larssonulrika

Prao

Kategori: Allmänt

Praoen började idag, börajde halv 8.
Jag vill inte säga för mycket eftersom jag har tystnadsplikt haha:D jag praoar iallafall inom hemvårde och åker till äldre folk för att hjälpa de lite ,tillexempel dela ut lunch:P

Det var iallafall en söt liten dam eller vad man säger för att inte vara taskig:P vi var ute och gick med henne en promenad och i varje vattenpöl så började hon tvätta hennes skor haha okej vi förstod inte riktigt vad hon sa för hon pratade på hennes språk:P sedan fick jag och rebecca lite godis av henne haha, hon var så söt och snäll=)

Imorgon gäller det igen då får vi se hur det blir=)

Jag och rebecca fick gå efter lunch, som alltså var klockan 20 i 1:D då gick vi på stan där jag hittade en present till therese:P och sen letade jag lite efter jeans och skor men hittade inget som jag gillade så då ska jag åka till tuna park lite senare o kolla skor=)
Rebecca hittade en kofta och jeans=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: