larssonulrika

prao vecka

Kategori: Allmänt

jaha då ska vi försöka att hitta på något till detta inlägg:P

Idag kom skolfotot då, asså alla blev ju skitfina! men jag vet inte riktigt vad jag tycker om mig än, jag tycker liksom att jag bara finns där och är inte något speciellt haha:p
men rebecca blev den bästa tror jag x)
Ensam fottot blev likadant=inget speciellt.

Sista dagen på praoen var idag, dagen idag var mycket mera jobbigt än igår.
Under gårdagen fick jag åka runt med pappa och peter(svalle) och typ mest åka bil vilket var väldigt skönt, vi åkte till någon ute i gillberga också och de hade verkligen ett fint badrum hah! jag blev kär:P

Och idag så åkte vi till en lägenhet som det hade brunnit i och jag och rebecca fick sitta och sanera böcker. (!!!) haha lång tråkigt, satt först och damsög av de och sen rengöra de med svampar.

Men jag kan ändå säga att dagarna med praoen har varit skoj=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: