larssonulrika

godmorgon

Kategori: Allmänt

obs, tråkigt inlägg

nu börjar väll kanske de flesta vakna, men jag var uppe klockan 7 imorse för att senare åka iväg på träning. På träningen så gick det väll sådär, det var väll helt okej.

Idag tror jag att jag ska dra med matilda ner på stan för att leta skor och present till min syster som fyller 18 om 9 dagar. jag har absolut ingen aning vad jag ska köpa till henne=/

Hela den här veckan ska jag och rebecca praoa tillsammans. måndag till onsdag ska vi vara hos hennes mamma(hjälpa gamlingar) och sen torsdagen och fredagen är vi hos pappa där vi kommer nog att få städa.
Jag behöver verkligen lov! min kropp strejkar snart, jag känner mig aldrig utvilad, jag ska egentligen inte klaga om jag tänker på sara som tränar de mesta träningarna på konståkningen plus att hon har massa fotboll och plugg.
men ibland så behöver vi alla paus.
så vecka 44 kom!!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: