larssonulrika

En avklarad

Kategori: Allmänt

Nu har jag just gjort klart en av mina tre läxor som ska vara klara till den här veckan är slut, jag önskar nog att jag skulle börjat kollat lite på spanska glosorna igår men aja jag får skylla mig själv, fast jag tror det sitter tills imorgon iallfall:P

Sen imorgon blir det hård träning på so och no, suck haha ja det får ju går som det går:P Jag måste nog be mamma om lite hjälp;P
På fredag har vi prov på no på optik=/
och på fredag ska ajg lämna in min so tenta ännu en gång för att jag ska skriva om den så att jag får vg eller mvg, vi får väll se vad hon tycker:p

Idag så åkte jag och rebecca ner på stan ett tag efter skolan för att leta present till lova som har fest på fredag:P vi hittade tillslut så vi båda blev nöjda och gick för att ta en glass tillslut på mc donalds med våra tjuriga humör som snabbt blev glada igen och började flumma runt, det måste nog vara att vi varit så trötta haha:P Vi mötte elina och malin under tiden där så de gick med oss också=)


okej... nu sitter jag och har panik, det flög just en sån här spillevink som jag kallar de rakt in i mitt ansikte (en sån som ser ut som en mygga fast större och stora långe ben) !!!:O
jag kommer säkert att sova med den bredvid mig inatt för jag hittar den inte:(

Nu ska jag kika lite på john tucker must die innan jag går och lägger mig:) godnatt!

Kommentarer

  • matilda säger:

    hahahahaha en spellevink:P ja kallar dom benrangel :) HAHA

    2008-10-23 | 01:18:43
    Bloggadress: http://tornqvistmatilda.blogg.se/
  • lova (: säger:

    HAHAHAHA jag kallar dom också benrangel ;P fast egentligen heter det harskrank xD men spillevinkoch benrangel är ju helt klart MYCKET bättre namn ;)

    2008-10-23 | 17:42:40
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: