larssonulrika

bip testet

Kategori: Allmänt

känns som om det var ett tag sen  jag skrev, men det kanske det inte var.

Har inte varit på humör för att göra saker och ting.

Under helgen så har jag gått på stan båda dagarna och var på pyssel kväll hos lova på lördags kvällen :) jag gick på stan med rebecca och jag hittade inget under lördagen fast på söndagen så köppte jag en jacka,tröja och årets första julklapp:D och det var en liten sak till jonathan hah ;P

I tisdags så var det friluftsdag i skolan och vi tjejer valde skridsko hela dagen som vi ångrar haha, borde tagit bad huset:P kul att få se lite fall haha:D  Så under tisdagen var jag i ishallen från klockan 7 på morgonen till 6 på kvällen:P och efter det så gick jag ut med elina på en promenad.

Idag i skolan var det bip test, jobbigt! förra året fick jag typ 7.6 och mitt mål var att slå det och även slå rasmus b som fick samma resultat förra året. killarna började och det var ju bra så jag kunde få höra vad ramsus fick till slut:P han fick 8.2 så då blev det något att satsa på=) Jag fick iallfall 9,1 så jag är helt nöjd med mitt resultat:) den som fick mest var rebecca och hon fick 10,9 bra kämpat! =)


Utvecklingssamtal idag, gick helt okej:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: