larssonulrika

shulululu :*

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit som en berg och dalbana, eller mitt humör menar jag nog:P
Började med att jag skulle på morgonträning i morse, jag var ovanligt pigg för att vara vaken klockan 6, hade varit inställd på att jag skulle börja få ett nytt program idag men det var strul med cd:n så då vart det inget idag.
Kom till skolan, var ganska trött då och första lektionen var spanska som var helt okej(: sen fick jag höra från någon att matteläraren var på kurs och svenska vikarien sjuk och att vi då fick sluta om vi ville:D men det var bara något som nån hade hittat på.. så vi körde på som vanligt då=)

Sen blev det iväg till ishallen igen för elevens val, var helt död först men efter ett tag så var jag riktigt glad och pigg haha, och nu har jag dragit på mig mjukis kläder och kollar i skolkatalogen som jag fick hem idag:D fett skoj haha =)

Imorgon har jag so och matte prov, får väll hoppas att det går bra. Så nu ska jag iväg och räkna matte så att det går något bra imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: