larssonulrika

Inget intressant

Kategori: Allmänt

Sitter och har det ganska tråkigt nu, funderar om jag ska sola eller inte.

Jag har varit med elina idag, hon gick ganska nyss. vi tränade, spelade guitar hero, gjorde fruktsallad och pratade (: det var faktiskt ganska kul och det var längesen vi va, jag kommer inte ens ihåg senaste gången :S

Igår kväll kom tjejerna till mig ett tag ( minus ella och rebecca). vi satt och pratade och käkade, mumma:D haha

Söndag idag... sista dagen av helgen. imorgon börjar skolan igen, jag längtar redan efter nästa helg , och då får vi se vad för kul som hittas på då (:

Och jag tror jag har bestämt mig nu att jag skiter i att få ett nytt program eftersom det känns som om det är så kort tid att lära in sig något nytt på 2 veckor, men ny klänning ska jag iallfall ha x)

Kommentarer

  • lova säger:

    svar : det om att jag har svårt för att ha fel =) det har ju hänt saker när jag var liten som har gjort det svårt för mig att fel <3

    2008-11-17 | 21:42:37
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/
  • matilda säger:

    svar: du är minmin sötis<3

    2008-11-20 | 22:56:33
    Bloggadress: http://tornqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: