larssonulrika

den 20:de, redan??

Kategori: Allmänt

Idag är det tydligen den 20 november, gush vad det går fort. Men då är det ju så att man ska få pengar idag:D Och den här månaden måste jag verkligen köpa en vinter jacka, men det är knappast så att jag tänker betala den själv xD haha, pengarna måste ju gå till annat också liksom ;D

Idag fick jag början av mitt program då, ska inte säga hur det är förren jag fått hela programmet  haha:P men just nu känns det väll sådär, men det blir nog bättre sen när jag fått hela och lärt in mig den. musiken gillar jag iallfall=) det är först en piano snutt och sedan lite grekisk musik typ;P


jag måste bara säga att jag har gått runt och lidit idag, gud vilken träningsvärk jag har! det måste nog varit ifårn styrkan/konditions träningen från gympan igår och även från springningen från i förrgår, men det känns ju skönt att man ansträngt sig lite:)

Dagens kvällsplaner belv ändrade, det var egentligen tänkt att jag skulle på öppethus på rekarne med pappa, men det blir att vara hemma och ha tävttstuga istället (:

Dags för att duscha och äta!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: