larssonulrika

ulla bella

Kategori: Allmänt

ganska tråkigt nu, sitter och trycker runt mest bara. jag försöker att fördriva tiden tills klockan blir 2 då mamma och jag ska hämta datan:)
sen när ella har slutat jobba ska vi iväg till mälarbaden för att ta ett dopp:)

Spelade guitar hero imorse och jag kan säga att jag faktiskt har kommit ganska långt :D typ tredje kolummen eller vad man säger, på hard;) fast jag hoppade över första battlen för den klarade jag inte av:PHaha fett svårt på expert sen.
20 dagar kvar tills skolan börjar=/ längtar faktikst redan till nästa sommalov:) haha galet jag vet.
Innan vi åkte till data saken så åkte vi till ett ställe där man fixar/köper cyklar och vi skulle köpa ett nytt hjul till ellas cykel och så frågade mamma om de ville köpa min cykel fast det ville de inte=( för min cykel går verkligen inte att köra runt med. Saken där stänkskärmen sitter fast i har gått sönder och stänkskärmen ligger emot hjulet så det låter som en traktor kommer på gatorna. Hjulet är skelt och man tror att det ramlar av snart, det är för att man typ skjutsat massa men jag tror faktiskt att jag inte har gjort det så mkt=/ båda däcken har fransat upp sig och kan spricka. om man sätter sig på packethållaren så knakar det en massa vilket det även gör med styret om det är lite tugnt och man måste ta i mera, såå någon som är intresserad ? hör av dig haha,
nu håller jag och mamma och kollar på nya cyklar iallafall , mamma vill köpa en blå kronan men jag vet inte riktigt om jag vill det, tror jag vill ha en svart men mamma har inte lika stor lust att köpa den då hahah:P
Så jag vill gärna veta vad ni tycker:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: