larssonulrika

sol!

Kategori: Allmänt

Fan skrev just hur långt inlägg som helst men det försvann:(!

nu börjar det äntligen kännas som ett riktigt sommmar lov nu när det är såhär bra väder:D
Igår blev det inget bad med matilda och malin som det var prat om för matilda skulle packa till grekland som hon åkte till under natten, lyllos henne!:)och malin svarade inte när jag försökte få tag på henne men jag gissar att hon sov den mesta tiden under dagen:P Istället så satte jag mig ute på balkongen med lite musik:) det var så skönt att känna hur magen stekte! fast jag skulle heldre vilja få mera färg på ben och ansikte men det kommer väll om jag pressar mera:) för just nu är det magen som är brunast av allt eller om det inte är ryggen:P mamma har ganska nyss sattit ut några nya blommor på balkongen så såklart ska alla humlor flockas runt och vara irreterande:P jag mådde dåligt efter ett tag och va yr så jag gick in och fyllde en flaska med vatten som blev snabbt tom:) och humlorna fortsatte att skrämma mig, ett tag trode jag att de skulle hoppa på mig bara för att min bikini va blommig men det tackar jag verkligen för att de inte gjorde!
Sen blev det in och vänta på tessa och ellinor som jobbade för tessa skulle övningsköra till nåt bad och det kändes bra att följa med till! :) men medans jag väntade så tog jag fram tessas gamla frida tidningar och började lösa korsord vilket va riktigt skojigt(jag har även gjort det idag med) :D
Vi åkte först nånstans för att köpa en cykel till jonathan sedan åkte vi till pottskär i vilsta som verkligen va skönt! eller inte först men sen när man väl va i så var det riktigt svalkande:) och jag fick massor av myggbätt därifrån som kliar förfärligt idag=/ Bilkörningen va väll helt okej fast p vägen dit så stannade bilen en gång+ att i en backe fick där man skulle stanna innan man svängde så började vi rullade bakåt hahah! läskigt, men hem vägen va väldigt bekväm:) sedan var det hem och nörda lite sedan sovdags:P

Och idag har jag faktiskt inte gjort så mkt i detta fina väder=( satte mig ett tag här och lyssnade musik men det kändes bra att äntligen få fylla på mobilen med lite ny musik!:)sedan kom tessa o ella hem då vi gick ut för att grilla sig lite ute på gården:) härligt härligt.

Jag har dåligt samvete för jag har ätit en hel jävla inbakad pizza special!och jag mår bara illa och vill spy upp allt! jag måste börja röra mig mera och äta nyttigare annars kommer magens omkrets bara bli större och det vill jag inte tillåta. min mage har redan blivit större från förut:( det värsta är också att jag sitter och äter godis, jag fick även jonathans godispåse som han hade hämtat uppe hos farmor. jag vill försöka stanna i min vikt för om jag går upp en massa kommer det bara bli så svårt att gå ner och jag är väll helt nöjd över den vikt jag har nu.
imorgon ska jag försöka att skippa det onödiga:) fast det går nog inte för vi ska och fira min kusin som fyller 20 och britten kommer mata alla med massa mat o dricka haha lär ju spy tillslut:P
aja nu räcker det med allt klagande i detta inlägg:P

imorgon ska det bli riktigt härligt, för det kommer vara kanon väder plus att vi ska åka till sanda:D äntligen! där får man nog garanterrat färg känns det som:)sen klockan 5 åker vi för att fira kusinen så ett tag får man ju iallafall bada:)

denna bild bjuder jag på för dagen;)

Bilden bjuder jag på för dagen!;)

Kommentera så blir jag glad:D

Kommentarer

  • Sofia säger:

    tack så mkt du ;)

    2008-07-25 | 22:10:49
    Bloggadress: http://gaspedal.blogg.se/
  • Lovis säger:

    men ullis du är hur smal som helst!! :O moffa på du bara ;) haha nej,den åker jag ALDRIG :D <3<3

    2008-07-25 | 23:36:01
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/
  • Elina säger:

    hehe sitter och kommenterar typ allas bloggar så nu är de din tur;) fan vad jag vill ha sommar allså:( saknar samma är jag läser det här:'(<3

    2009-02-20 | 08:54:12

Kommentera inlägget här: