larssonulrika

onsdag, tror jag?

Kategori: Allmänt

idag vet jag inte riktigt om det är onsdag eller torsdag, det är ganska svårt att hålla koll när det är lov men det är så det ska vara:)
Idag gick jag och rebecca på stan en snabbis köppte bara en t-shirt från stadium som var marinblå med vita ränder som var nedsatt;)Sedan gick vi hem till henne och åt lite även om jag var proppmätt för hon tvingade i mig:P Sen nördade vi lite dator fast det blev inte så länge, vi bestämmde iallfall att vi skulle till vilsta med lukas och bati och bada lite:) vi kanske bara var där i en timma för sedan skulle rebecca iväg till tränig, och imorgon ska jag sova hos becca om hon kan;) Och imorgon kommer elina och lova hem:D  Och på fredag var det prat om att det kanske blir tjejträff:D det hoppas jag verkligen, det var så länge sen:)
Kollade just på next, det var lesbiska och jag bara sitter och tycker synd om deras föräldrar som får lov att se allt det där=/


aja ha det bra!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: