larssonulrika

mysigt

Kategori: Allmänt

hel mysig dag idag och igår kväll:)
Gick ju ut och åt igår det smakade gott men jag tyckte att de kanske tagit lite för mycket bearne sås(stavas?)på maten. Jag belv iallafall propp mätt och det var ju huvudsaken(:
Efter så bestämde vi att jag skulle sova hos ella så då gick vi till mig, sen lämnade vi sakerna och sedan gick vi ut och gick. Fast vi va inte ute så länge för det va lite små kyligt och tomt, så då gick vi hem igen och kollade på morden i midsommer och pratade sommarjobb och framtida jobb tillsammans med hennes pappa:) men jag tror att fortfarande känner mig lika osäker som förut:P Strax efter det hade vi somnat i en varsin säng, vi var helt slut:P

klockan 9 ringde alarmet på mobilen och jag var hur trött som helst så jag låg kvar medans elina packade lite efetsom hon skulle till skåne senare under dagen men sen var det bara att pina sig upp ändå! Ungefär klockan 11 låg vi och pressade i solen i sundbyholm. skönt väder! vattnet va ganska kallt först men sen blev man van och det blev varmare:)
Matilda och Malin kikade förbi runt 2, då elina skulle åka så då bytte jag parter:P Nu sitter jag hemma och känner att jag har nog pressat lite för mycket på ryggen så det kan finnas en chans att jag kommer att vara bränd imorgon. Rödrosig om kinderna är jag också och det är ju inte så ursyggt men aja hoppas det lägger sig sen:P -mina läpper behöver vi inte prata om-

Och strax ska jag och matilda iväg till Vilsta för att mysa lite:P

Bara för att alla typ är lite tjuriga så har det smittas av till mig nu, så det är inte detsamma som det vart under dagen.


Dags att göra sig iordning!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Yes! nu ska vi till vilsta och ragga boys ;) kommer nog bara va turkar där ._. men man kan ju alltid hoppas ;)

    2008-07-23 | 18:15:45
  • Lova :) säger:

    haha och ragga som vanligt ;) tack förresten <3

    2008-07-25 | 00:48:18
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: