larssonulrika

minnen

Kategori: Allmänt

jag sitter och lyssnar på gammla låtar som jag lyssnade förr på och sånt ger en minnen, just nu lyssnar jag på the poison som var min favorit ett tag, tror även att det var elinas också haha;) och det bästa är ju att man fortfarande kan texten så det är bara att sjunga med:P

Sitter och väntar på att rebecca ska skicka sms när hon vaknar så man kanske ska börja göra sig iordning.

Igår när jag kom in för att lägga mig började ellinor prata om någon jävla stege, och jag fattade ju ingenting så då började jag fråga mera men hon fortfarande typ; ja men den som går upp till taket, hahah och jag bara? hon fick damp tillslut för jag frågade så mycket men det hade ju inte hjälp mig att förstå och jag ville ju veta vad hon menade.
Ja men stegen som du går  upp på så du når taket!
och jag frågade om hon verkligen var vaken och enligt henne var hon det och jag frågade vad hon hette för att veta att hon var det, men det visste hon tydligen:P
hon bad mig hålla käften så jag fick ligga och tänka på vad hon kunde ha menat men då började jag bara skratta:P

För ett par veckor sen var hon likadan, hon var vaken men började snacka om någon jävla knapp jag skulle trycka på.att guitar hero låg på min säng och tessa hade sagt nåt enligt henne. hon blev arg då med när jag undrade vart den svarta knappen satt, men då ville inte hon svara mig men jag ville veta så jag fortsatte ändå, då var det tydligen av och på knappen hon pratade om att jag skulle stänga av fast den var ju redan avstängd haha:P

Haha knäpp syster;) förra gången kom hon inte ihåg så mycket av vad hon hade sagt sen;P

Kommentarer

  • Ella säger:

    Asså hahah jag är konstig :P

    2008-07-31 | 16:45:14

Kommentera inlägget här: