larssonulrika

Langtrakigt

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag här och tråkar ganska mycket. Kom hem från matilda för ett tag sen för hon skulle på stan med elina. Orkade inte riktigt följa med.

Ikväll ska jag äntligen till Grappa med Elina hennes pappa och bror tror jag. jag får se till att inte äta så mycket nu under dagen så att jag orkar att ät den där pizzan haha:)Pappa sa att han kanske skulle dit med matias också men det vill jag verkligen inte, hoppas han sa bara så för att typ retas. För om jag ser han där borta vill jag gå.

aja pappa och jonathan gick ut för att köra frisbee(vette fan hur det stavas) så nu sitter jag själv. ganska skönt men jag känner mig uttråkad. och just därför ska jag sätta på musik nu:)eller nej förresten sätter på the voice här bakom mig istället;) duffy med mercy spelas. Den ligger tydligen etta på önskelistan, den är helt okej tror jag väll

nu ska jag piffa upp mitt humör tjenamors:)

visstja, det blir roligare med kommentarer:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: