larssonulrika

seg-dag

Kategori: Allmänt

hela dagen har varit seg tycker jag, kan nog bero på vädret. onsdagar brukar vara sega i skolan för det bara är tråkiga lektioner och för vi äter så sent. jag struntade i tränignen idag också, jag var för trött och behövde plugga lite. Det gäller att vara ute i god tid för det sista no provet för terminen så jag inte bara skjuter upp allt till kvällen innan. Borde nog ha gjort lite mera so också fast jag fastnade så jag gav upp.

Alan är borta på sm med ondrej vilket innebär att jag inte är tvingad att komma på morgon träning:P men jag måste därimot gå på elevens val och då blir det att ha egenträning, men det gör väll inget för jag är ju van.

Pratade med Claudio idag på idrotten och så fock jag veta mitt betyg som jag får under julavslutningen.

Än så länge ser nog mina betyg såhär som jag kommer att få för denna termin:
Engelska: VG
Svenska: VG
Hemkunskap: MVG
Idrott: VG
Syslöjd: G
Musik: G
Bild: G
So: VG lr MVG
No: teknik: VG, Biologi: VG, 
Matte: VG
Spanska: MVG

Det var de jag kom på.
Syslöjd, musik och bild har de inte sagt nåt om men jag gissar på det där eftersom på syslöjden har vi knappt kommit igång och på musiken har hon inte varit där alls ofta så hon har inte sett vad vi kan och på bild är jag nog nästan helt säker eftersom hans ger ju knappast ut mer än ett G för han är ju så snål.

Men det ska bli spännande att få sina första betyg=) bara man inte gör bort sig när man ska upp och ta emot dem:P haha

Imorgon är det upprop i kyrkan för alla som hade tänkt att komfimera sig( stavas?) så det ska bli kul att få komma igång:)

Nu har jag nog skrivit klart för dagen:D <3

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    oj vad bra :O :) (Y) förtsa terminen i åttan ville våra lärare spara på betygen typ :P :S

    2008-12-03 | 21:37:29
    Bloggadress: http://lovisamariathereseandersson.blogg.se/
  • Ellinor säger:

    Betygen så ju super bra(Y)

    2008-12-04 | 09:40:30
  • lovis (: säger:

    svar : oj hahahaha jag skrev fel xD <3

    2008-12-04 | 20:35:53
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: