larssonulrika

äntligen så kom lovet

Kategori: Allmänt

gus så skönt! 3 veckor att ta det lugnt på och slippa skolan. ser fram emot det!:D
betygen var helt okej tycker jag fick ett mvg i spanska sen g i musik, slöjd och bild och sen var resten vg:)Direkt efter julavslutningen så åkte jag till västerås för att testa tillsammans med sara, sofia, felicia, emma, lisa och elin och martina tror jag det var. de som klarade var sofia som klarade hennes rest och sen elin och lisa klarade båda deras test:D så tyvärr så gick det inte den här gången men det får jag ta nån annan gång.

Har just kollat på björn gustavssons film, jag vet inte om det var hela filmen för det var endast 40min som jag hade laddat ner så det kan hända att det bara var en liten del, men den var iallafall jätte bra och jag hoppas elina får den i julklapp så jag och hon kan kolla på den tillsammans:D

Var på stan idag ett tag med rebecca, hittade bara en julklapp till pappa så imorgon ska jag och ellinor till tuna park och fortsätta leta=)

Det som är skönt med lovet är att jag nästan inte har något planerat känns det som, jag får ta dagarna som de kommer:D
än så länge planerat är:

Disney on ice
fira julafton
fira nyår

och fick nyss reda på att jag fick jobba hos pappa på annan dag jul om jag ville, och det är klart man inte tackar nej eftersom man tjänar lite pengar. 50 kronor per timma, bättre än inget iallafall.

Jag har börjat funderat på sommar jobb för det kanske börjar bli dags haha för i år vill jag faktiks jobba nånstans och få massa pengar:D, tror jag fortfarande är för liten för att vara på pappas jobb så jag ska nog skicka in till att stå och sälja jordgubbar hah:D annars vet jag inte faktikst så mycket annat.

5 dagar kvar till julafton!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: