larssonulrika

Turdag

Kategori: Allmänt

Så, jag gissar att inte något mera speciellt händer ikväll för jag ska ändå bara stanna inne nuxD

Dagen kort:
vaknade-stack till skolan, där var det ju inge speciellt. Drog hem satte mig vid datan, åt pizza. Matilda kom hit och drog mig ut med några killar, gick runt typ och försökte få med elina men nej, satte oss vid odlarn sen hem för att göra sig i ordning för träningen.
stressar iväg o möter elina och sen emma. Träna och det gick väll helt okej fast min kropp la av efter den första timmen.
hem-äta- sitter här:)

Kan nog inte påstå att det var nåt spec;) Får höra med elina sen om nåt hänt eftersom hon är ju också oxe:)

Imorgon ska vi nog bara sitta och måla..., vi ska typ tapetsera rummen med det. får väll ta lite kläder man inte är så rädd om hah;)

Nu ska jag nog ta mig att ringa ellis och sen lyssna lite musik =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: