larssonulrika

trött

Kategori: Allmänt

vaknade för en halvtimma sen och kunde inte somna om , är jätte trött nu:( tror jag ska försöka somna om strax, hoppas det för man vill ju passa på att sova ut nu under den sista stund på lovet.
jag var så trött igår så jag la mig strax efter 10 :P men jag vaknade av att matilda ringde mig klockan 12 så då hade jag svårt att somna om men jag måste ju ha gjort det eftersom jag vaknade klockan 8 sen igen;P

Jonathan sitter o spelar guitar hero bredvid mig(vad förvånad jag blir) och jag fick lust att spela så vi får se om jag tar den ifån honom sen haha:P

Idag ska nog jag följa med matilda på stan tillsammans med  elina och lova. Det blir nog bara att titta för mig för jag tror jag bara har en krona att klara mig på under 10 dagar:P haha och mitt comviq kompis går ut imorgon så jag måste köpa refill;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: