larssonulrika

Träningsvärk..igen

Kategori: Allmänt

nu har tränoingsvärken kommit fram igen, börjar bli van. Men ändå, det är ju en härlig känsla att nu har min kropp äntligen kommit igång=)

Skolan idag då, allt vanligt förutom att vi hade första läxan till idag, det var läxförhör i matte. jag hoppas att han har rättat de till imorgon för då får jag se mitt allra första betyg:D det känndes bra med talen förutom att det stog ganska still på den sista frågan, mamma hade gått igenom den frågan igår för mig så lite kom jag ihåg.

Sen var det träning och eftersom jag har ont i knäna så var det bara att bita ihop. liksom efter varje hopp jag ska landa så känns det inte som om mina knän/ben  kan hålla mig uppe och känns som om jag kan ramla när som helst. känns som om mina ben kommer snart vridas om o det kommer sticka ut benknotor o äckel, fast det är nog bara jag som inbillar mig:P

Axeln känns inte super. för om jag har bestämt mig att jag ska landa den så kommer jag inte runt, har typ ett kvarts varv kvar, o annars om jag satsar på att ta i och komma runt så landar jag på två fötter:( aja får fortsätta att träna den , vill gärna ha den bra tills alan kommer men vi får se hur det blir med den saken. Och under denna sesong vill jag landa nåt dubbel hopp också, antingen shalcow(stavas?) eller toelop. just det, sofie kan man säga har landat dubbel shalcow!!! så himla nära så att det inte borde räknas:D

Dags för duschen:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: