larssonulrika

Stel Pinne

Kategori: Allmänt

Nu är jag riktigt slut! Stod ju på triathlon idagi det här dåliga vädret, det var nästan så att man skulle blåsa iväg ju!
Men tur var det iallafall att folken i bilarna inte blev så himla tjuriga ;P mina fingrar gör riktigt ont nu fortfarande. för när man stod där så kurade man ihop fingrarna i ärmen och dem typ frös fast haha nemen så det gjorde jätte ont när man sträckte ut dem fast då frös man ju. försöker att mjuka upp dem lite genom att få skriva lite:P
Tur att vi fick sluta någon timma tidigare:)
Iallfall när jag kom hem tog jag genast av mig alla genomvåta kläder och la mig bums i säng och somnade för ett tag! sköönt:D

Imorgon gäller det då:) börjar halv nio , och vi slutar väll inte så långt efter det hoppas jag:P
På tisdagen så har vi klassens dag och ska grilla typ.
Och onsdag ska vi ha OS-tema=/  typ spåret ska göra övningar tillsammans, sånt tycker jag bara är pinsamt. Haha man ska till och med ha sport kläder då haha:P
Och på torsdagen så kör vi med schemat som vanligt:)

Träning imorgon igen (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: