larssonulrika

Spy färdig;)

Kategori: Allmänt

Hahah nu är min mage propp full, för det liggen en pizza där inne;) skulle gärna vilja klippa upp magen och ta ut den igen haha:P men det får bli att fösöka anstränga sig lite mera under isträningen idag:) för nu ska den där lilla knölen på magen bort som just har dykit upp.

Första Dagen i skolan idag då;P Det stod i mitt horoskop förut att idag skulle det vara min tur dag under månaden, än så länge är det inget speciellt som jag känner att dagen blivit lyckad av alla andra dagar, men dagen är inte över än:D
I skolan var väll allt som vanligt förutom att de byggt om lite så alla nya ska få rum:P
Annars hade vi väl typ upprop och pratade lite , sen var vi klara:) Schemat får vi inte förren på torsdag, men jag vet iallafall att tidigaste dagen vi börjar är 8 och den senaste är 20 över 8. ingen sovmorgon:(
Och så slutar jag typ runt 15 över 1 tidigast eller nåt:D men det är bara för jag ska ha elevens val på torsdagar istället förtorsdagar:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: