larssonulrika

OS-dag

Kategori: Allmänt

Så farligt var det ju intexD men det var för att jag hamnade i en bra grupp och tävlade mot helt okej folk;P
Det var 10 grenar vi körde. Typ staffet cykling(vi slapp hjälmarna:D!), musarm(kasta data möss så långt som möjligt), vet itne va det hette men typ kasta tennis bollar på vattenbalonger, mm..

Vi vet inte än vem som vann alla grenar men det kanske vi får reda på imorgon.

Och imorgon är det första, riktiga skol dagen i skolan. Tursdagar kommer att bli tuffast tror jag, men som tar var så var jag med i gruppen att få sovmorgon då:D

Jag har gått runt och varit på dåligt humör i skolan för jag har jätte ont i min mun, både att jag har en blåsa och att mina 12-års tänder håller på att komma upp:(  jo jag vet att dem är sena:P hela min mun är skel. Jag har typ 4-5 tänder kvar och tappa och att mina tänder kommer sent upp och att en mjölktand nånstans i munnen har inte en sån här annan tand under sig så om jag tappar den finns det en chans för tandställning:('

Nu är det slut, mamma skickade ett mail imorse till lars-olov och skrev att jag slutar i klarinett , haha jag känner mig fri:D
orkar inte med om vad mormor kommer att säga men aja jag behövde en paus:P

Träning ikväll(:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: