larssonulrika

Nyvaken

Kategori: Allmänt

Har ganska nyss vaknat och sitter här och nördar lite:P

Fredag
Skulle sova hos Rebecca på kvällen, under dagen åkte vi till vilsta där vi mötte bati och lukas och simon, vi badade och solade till typ 5 då folket skulle iväg till träningar. Då passade jag och rebecca att hämta mina sov kläder och äta lite för hon hade klagat hela dagen att hon var hungrig:P Elina skickade ett sms att hon och malin var ute och gick och ville träffa oss för att typ bara säga hej:P så de plingade på när jag och rebecca satt och åt mat hos mig. Sen pratade vi lite medans jag packade, det var ju ett tag sedan man sist träffat dom.sedan var det hem till rebecca i regnet, det typ spöregnade så hon sprang hela vägen medans jag cyklade haha:P klockan började närma sig 6 och vi skulle gå för att möta bati som skulle ha slutat hans träning. åskan låg i luften. vi cyklade förbi några danskar/norskar som glodde, sa nåt sedan ropade och vinkade hahh:P sen när vi parkerade våra cyklar utanför vilsta hallen kom det ett till gäng som pratade på danska till oss och vi fattade inget hahah så de gick för att spela volleyboll sen:P då kom nästa grupp med danskarna och vinkade dem med hahah. Tillslut kom bati ut och vi började åka till rix video fast så långt kom vi inte för det blixtrade massa och när vi typ just var utanför rebeccas hus så kom det en blixt som nästan var precis över oss, haha alla belv rädda och började cykla uppåt mot rebecca där vi stannade runt 9 för att vänta att det skulle sluta blixtra och att regnet skulle lugnat sig lite. Rebecca övertalade hennes mamma att skjutsa oss till lukas för vi hade ingen lust att gå i det dåliga vädret, dit kom simon också sen och lukas o simon åkte för att hyra film medans vi andra kollade på freddy vs jason. när de kom tillbaka blev det någon annan film som jag inte kommer ihåg namnet på, sedan hämtade hennes mamma upp oss och det blev hem för att sova:)

Lördag
vaknade 10, gick upp runt halv 11:)fixade iordning sig med det vanliga. sedan var det iväg för att träffa elina och lova men först skulle vi till mig så jag kunde lämna mina grejer och dit kom ella som gjorde tillsammans med oss sälskap till lova där vi pratade ett tag , men sedan ville vi hitta på nåt så vi åkte för att hämta allas badkläder sedan åkte vi upp till vilsta, man hörde lite små muller men så farligt att man inte kunde bada var det inte. fast det var bara rebecca och jag som gjrode det:P Jag kollade på mobilen då jag hade fått sms av tessa att om jag ville följa med till ullared så åker de om 20 minuter så jag fick panik och började stressa hemmåt. som tur va så fick jag längre tid på mig än bara 20 minuter:)
jag tror det blev 6 timmars bilresa för oss och vi visste inte vart vi skulle få sova med vårat tält. ella och tessa hade försökt att ringa ställen under bil resan men att de flesta stängdes vid 9 och vi kom ju fram till 10. men vi åkte ända till nåt ställe där det var stängt och mamma ringde någon så vi fick stanna där under natten. Så upp med tältet och sova blev det, eller inte för min del för jag kunde inte sova. känns som om jag bara sov någon timme. vaknade iallfall halv 6 då vi började göra iordning oss i regnet. vi ville ju vara vid köpcentrumet klockan 7, då när de öppnade. och det var vi och då var det inte så farligt med folk, men eftet någon timme så började man trängas där inne. jag blev nog klar med mitt runt 11 haha så jag fick vänta lite på ella och mamma som var de ändå som inte var klara.

för mig blev det:
en jacka
2 trosor
1 bh
ett par strumpor
en sak man har tandborsten i:P
plånbok
toffsar .

när alla var klara åt vi på burger king sedan började vi åka hem, stanna de på preem för att köpa en säkring och jag köpte en tidning till mig vilket alla andra också gjorde och godis. Jag tror vi kom hem typ runt 8 då jag var väldigt trött:P
men ändå så gick jag till matilda där lova var för att prata lite, matilda hade ju just kommit hem från kreta:) så det var mysigt det. de följde mig hem när klockan kanske var halv 11 -11 någon gång, sen satte jag mig ett tag vid datorn sen sova:)


Och klockan 1 idag så ska familjen iväg för att fira mitt kusin barn 1 år:)så det ska väll bli kul.
men nu ska jag hoppa i badet:)

Kommentarer

  • ee=)<3 säger:

    låter som en lyckad shopping dag för dig :P<33

    2008-08-06 | 22:21:14

Kommentera inlägget här: