larssonulrika

Lov!

Kategori: Allmänt

jag försöker verkligen att njuta de sista dagarna av lovet, för snart är det i full gång! suck, hoppas att det inte tar så lång tid till lovet. hmm , höst lovet tror jag det första lovet är? jo det är nog så. 2-3 månader tills dess gissar jag på, ganska mycket=/ men tur att man har sina helger:) fast de går ju så himla snabbt=/

Igår till idag sov jag hos matilda:)! Vi kollade på white noise och den kan jag säga skrämde livet ur mig haha:P så den tycker jag att ni ska se om ni vill bli lite rädda hah:P sedan efter för att lugna ner oss så blev det snyftaren dagboken som är så fin:) sedan tror jag att vi var ganska trötta och somnade där strax efter. Vaknade runt 10 och gick upp och käka sedan spelade vi vidare på våran karriär NUDEL på guitar hero;) sen har vi såsat o kollat lite tv och pratat lite.
Sedan fick vi för oss att vi hade löss så då kollade vi igenom varandra med luskam men det var lugnt som tur var;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: