larssonulrika

Lördag?

Kategori: Allmänt

idag känns det som söndag fast det är lördag. men det är ju bra=) då har jag idag och imorgon att pusta ut innan skolan drar igång med en till vecka:)

Igår efter skolan åkte jag och rebecca till mig ett tag först för att äta lite och prata med mamma sen åkte vi ner på stan där jag då köppte: Ett par långa tights, Svarta chinos och en kofta=) Har 200 kronor kvar ungefär tror jag så det blir nog linnen eller t-shirts eller nåt sånt. Rebecca köpte en kofta hon med:)
sen åkte vi hemmåt, till henne en snabbis sen till mig för att äta lite tacos=) sen packade vi och åkte till anton där tasse va. Vi typ kollade film, gick ner till stan för att kolla sucken ett tag, fast det va inge kul direkt så då åkte vi tillbaka. En till film blev det sen och alla blev skit trötta och somnade:P Vaknade klockan 7 då tasse gick på toa och rebecca hade vaknat så då kan man ju inte klara av och sova:P Aja får hoppas att jag får lite sovmorgon imorgon istället. 
Rebecca skulle upp för att träna och sen till bröllop och tasse skulle pka till rhodos så vi åkte alla hem tidigt:)

Och dagens planer.... vet inte riktigt ta det lugt, kanske är med någon lite senare. men det får vi se då=)
Vill nog bara slappa idag, och så skulle jag behöva städa upp här i rummet med det är inget som lockar;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: