larssonulrika

Hej Skabb!

Kategori: Allmänt

usch nu sitter jag här o svettas, har en slarvig knut på huvudet , har fortfarande lite smink från gårdagen på mig och slaffsiga kläder. Skulle behöva ta en dusch men det blir nog ikväll efter träningen istället. Hoppas ajg inte känner av värken så mycket när jag tränar för då blir det att pina sig igenom träningen;) Jag hoppas vi värmer upp med spökboll haha för det känns som om det var evigheter sen vi trängdes där i den lilla gympahallen med dålig luft och kastade bollar på varandra:)

Igår så sov jag lova och elina hos matilda:) när vi var på väg dit så mötte vi camilla och jasmine som skulle äta pizza så då gick vi ner till dem sen för att göra dem sällskap, och såklart så började det regna på oss så vi belv blöta och började frysa efter ett tag så då gick vi upp igen. Men roligt var det att träffa dem!:)  Lite senare så satte vi på filmen : The Hills have eyes 1 , då elina och jag slocknade haha;P men jag vaknade senare när filmen var slut och höll mig pigg ett tag. Jag lyckades få fotmassage av Lova. Antingen är det jag som älskar det eller så är det att hon är bäst på det, men jag verkligen älskar när hon gör det, haha ligger verkligen och njuter. Fick även lite på morgonen också haha:D Sen blev det lite guitar hero tunering på morgonen(:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: