larssonulrika

Guitar hero spelande:)

Kategori: Allmänt

Sitter nu här och lyssnar på Elina och Jonathan som spelar guitar heero, och jag känner mig stressad och är irretarad.

Men det är bara att tänka på annat:) Jag blir nog mest bara förvirrad för jag vet inte om jag ska sova borta hos matilda idag eller imorgon så vi får se hur det blir:P
Sov hos elina igår och vi typ åt, gick ut ett tag med matilda  och började sedan kolla lite bert;D men sen ville vi ut igen så det blev det att elina fick tjafsa emot hennes pappa:) haha men vi blev stannandes hemma och fortsatte kolla på bert sedan så slocknade vi båda och jag vaknade till av ett ryck:P det var elina som ryckte lite i sömnen :P jag väckte henne och hon la sig i hennes säng:P Vi åt popcprn igår och så fastnade ett skal mellan tandköttet och tanden och det var så himla irreterande:P Så nu på morgonen tog ella fram pincetter och så och försökte ta bort men det gick inte, men tillslut fick jag bort den ¨på egen hand:P

Får se om det blir någon uppdatering senare:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: