larssonulrika

Godmorgon

Kategori: Allmänt

nyvaken ulrika här som fortfarande är trött men det går inte att somna om:(

Idag trror jag att jag och elina ska vara ett tag innan jag ska på middag inför triathlon:) Och jag hoppas vi kkan göra kladdkaka för det är jag sugen på hiih, har ätit massa onyttigt men det är ju sommarlov så;D Får ta och lugna ner mig lite med sånt sen när man börjat skolan;)
Träningarna är igång nu på riktigt (!) och jag har fått mera träningsvärk känner jag från igår på golvtränigen, men det är bara lite vid skuldebladen:)

Idag och imorgon kvar av sommarlovet + helgen då :) ska bli lite skoj, längtar tills på julavslutningen då jag får mina första riktiga betyg:D Men jag blir besviken om jag får dåligt haha men då har ju jag ett bra tag på mig att förbättra det tills slutbetygen då allt gäller;) för då ska det vara minst vg på alla ämnen;P för jag ska ha pengar! haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: