larssonulrika

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Lite sovmorgon fick man iallafall, gick upp klockan 9 och åt en bamse frukost:)
sen vart det lite wii med ellinor.
(bilden är från gårdagen, och är ellinors bild)


Idag ska jag vara med tjejerna och tjejerna från parallelklassen=) kul, vi får se vad vi hittar på:)

Skola imorgon. Läxor:
Engelska
Spanska
Matte
Sen kommer jag inte riktigt ihåg vilken vecka vi ska ha hemtenta i SO:P

så  nu är alla läxor igång också.
Förra matte läxförhöret fick jag veta resultatet på i fredags, jag hade ETT poäng kvar till mvg, det kändes lite irreterande haha:P


Dags att klä på sig kanske:P

Kommentarer

  • Ansjovisen =) säger:

    haha jo men det gör jag :D jag bryr mig inte =) kändes bara lite ledsamt på nåt vis (: fast jag gillade ju knappt ens honom vet inte varför jag sa ja <3 du kan ta det lugnt fortfarande ullis - det blir inget igen ;) hahahahahah <33

    2008-09-03 | 18:38:26
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/
  • Lovis säger:

    haha jo det är det :P <3

    2008-09-05 | 19:20:06
    Bloggadress: http://lovairving.blogg.se/

Kommentera inlägget här: