larssonulrika

Fredag

Kategori: Allmänt

Min Vecka blev inte precis som jag hade tänkt.
  •  Måndag: Försäsongs träningen börjar:D
  • Tisdag:  Vet inte riktigt säkert  , ska försöka klämma in någon dag att vara med rikard så vi får se när det blir:)
  • Onsdag: Äta på ming med tjejerna?:)
  • Torsdag: Middag inför triathlon:)
  • Fredag: Vet inte:P ta det lugtn?:)
  • Lördag: Träning:)
  • Söndag: Triathlon:)


  • På Tisdagen så sov jag, elina och lova hos matilda istället och hade mys:)
    Och på onsdagen åt jag inte på mig för det hade jag redan gjort på söndagen:P så istället så tog jag det bara lugnt:)
    Och idag ska jag nog gå på å-festen tror jag.

    Annars har allting annat varit rätt;)


    Igår va ju vi och åt inför triathlon , god mat var det och massa prat men inte som jag hände med på direkt:P
    Jag fattade bara iallafall att jag håller koll på de som ska tävlingscykla och står nånstans vid travbanan och ska stoppa bilar:P
    Och jag hade rätt att man kommer få en blå tröja i år, men det är inget jag kommer få för jag ska ha en väst så då kommer den ändå inte synas:( Så kika förbi nån gång fram till 5 så blir jag glad haha:P

    Imorgon är det träning igen , fick inte tag på helena (:D) så då är det ellinor som får hålla koll på träningen:) Sönt att vi är typ 7 stycken och får hela isen för oss själva;D

    Kommentarer


    Kommentera inlägget här: