larssonulrika

fortfarande stressad

Kategori: Allmänt

Här är fortfarande en stressad ulrika, fast inte lika mycket det har lagt sig lite:P

Mamma och ellinor åkte för att kolla in cykel rean på intersport tror jag att det var och där hittade de en ny cykel;D inte en kronan men ändå;) 
mamma sa att jag kunde ta den nu o så, men att när hon ska iväg nånstans utan jonathan så vill hon ha den;) men det känns bra iallafall att man kan ta den ifall det är nåt för min cykel vill jag inte prata om, jag skäms över den:P haha

Nu har elina åkt hem ett tag och jonathan har äntligen stängt av guitar hero, fast han har nu bytt till buzz jungle och det är lika jobbigt att lyssna på det också:P men nu behöver man iallfall inte hjälpa honom vilket känns skönt:P

 Jonathan klarade faktikst slow ride idag:P fast lite med elinas hjälp, han tröck färgerna medans hon tröck på den andra:P

De här dagarna försöker jag bara att fördriva tiden tills då oktober kommer, då tessa flyttar ut:P jag tror inte att jag är den ända som längtar tills dess. Ella vet jag iallfall att hon typ skriker av glädje, fast jag tror nog ändå tessa är ännu gladare för hon har väll längtat ända sen hon var 12 år eller nåt?:P
Jag har faktikst också börjat längta lite fast det lär ju ta lång tid, typ 4-5 år:P men det går snabbt;) 
Fett tråkigt när ella sen flyttar också och jag får vara kvar själv med jonathan, och han är fortfarande i omogen ålder då:P han är då typ...7 år då=/

Sitter och väntar tills matilda är klar för hon ska dusha o så snart sen ska jag och elina pallra oss dit;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: