larssonulrika

Fixad:)

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag och jag känner mig jätteglad!;D Har haft en liten stund för mig själv med produkter och så överallt och det gör mig glad när man får en sån bra start av dagen:D Jag har till och med tränat lite för mig själv, tog fram hantlarna och gjorde massor med övningar så det brändes i armarna, härligt! Ska nog snart ta och göra armhävningar och sit-up också:) så nu är jag nyrakad, just haft hår inpackning och haft krämer och så i aniktet och såklart nyduschad och plattat håret rejält, och noppat ögonbryna lite, även klippt tå naglarna;)haha

igår var jag nördig tycker jag:P satt här till runt två(A) satt här i typ 3 timmar haha, men det känns bra att få skrivit av sig lite med folk;P

Klockan två idag ska jag och ellinor iväg till emma där elina och lisa redan är:) ska bli skojigt, var ju så längesen man sågs;) kanske inte sen jag såg elina, eller jo men inte lika längesen som de andra:P

dags att byta om !:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: