larssonulrika

:D

Kategori: Allmänt

Nu är jag nypumpad:) gjort en massa styrka nu eftersom jag fick en chock när jag ställde mig på vågen. 5kg på en månad:O men det måste väll ändå musklerna som vaknar till nu hoppas jag? för utseendet är det nog inte så mycket stor skillnad på från förr. kanske en timmas styrka med lite mellanrum i mellan:) Så jag gissar att jag får träningsvärk imorgon i armarna efter hantlarna:P

Jag har tappat skriv suget , så det är därför jag inte skriver så mycket längre:) har inget intressant längre.

haha märkte idag att en bit av min tand gått av, så mamma ska ringa tandläkarn snart så att de får slipa lite på den. läskigt!

Idag har jag tagit det mest lugt, först skolan sen var jag med matilda ett tag=)

Imorgon= träning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: