larssonulrika

Året som gått

Kategori:

Nu när året snart har gått mot sitt slut börjar man blicka tillbaka till det som varit. Detta år har väl varit händelserik jämfört med tidigare år. Men jag har svårt att uppskatta alla saker här hemma och sånt som sker tyvärr vilket jag borde börja göra annars skickar Ellinor ner mig som au pair så jag kan börja göra det ;) Så det får vara mitt nyårslöfte - att uppskatta allt som livet har att ge, de stora sakerna som de små.
 
MARS

Jobbets månad. Fick provjobba på coop för första gången och fick även gå på en jobbintervjuv på mcdonalds. Fick inte gå vidare till någon mer intervju på mc, vilket jag idag är tacksam över!
 
APRIL

Började ta letkioner på körskolan och gick riskettan och la upp ett mål med körkortet. Hängde även en del i Ärla och hjälpte till med att renovera min systers hus. Annars var det bara jobb och träning som gäller och när jag kollar tillbaka till dessa månader på bloggen så förstår jag inte hur duktig jag har varit förens nu, främst med träningen.
 
MAJ

Den stora månaden då jag äntligen skulle bli 18. Blev även en debut krogen runda på det.
Firade Även Emma, Elina och Sara så det blev en del festande denna månad.
Spenderade även en natt i skolan med klassen
JUNI

Skolavslutning och säga adjö till Julia som lämnade oss för en annan skola. 
Fick äntligen mitt körkort!
JULI

Älskade syster lämnade landet och jag flyttade hemifrån. Var på grönan med familjen för att göra något sista roligt med Ellinor. Jobbade även grymt mycket denna månad.
Härliga stunder med härliga kompisar
AUGUSTI

Min första solsemester i Alanya, behöver jag säga nåt mer?
Påbörjade även sista året i skolan.
OKTOBER
 
Tatuerade mig för första gången
DECEMBER

Fick reda på att jag ska bli moster igen! <3

Kommentarer

  • Elina säger:

    Fan du har hunnit med en hel del!! Alanya blir det 2013 med ;) <3

    2012-12-29 | 11:33:10
  • Julia säger:

    <3

    2012-12-29 | 15:08:21

Kommentera inlägget här: